Nursemin Doğan

Nursemin Doğan
"Kötülükten, kötülerden arındıkça ulaşır insan ancak iyiye, doğruya. Çamurun içinde debelenirken yüzünü yıkasan ne fayda? Dilvin Gerçek
Sayfa 45·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Sanıldığı gibi sıradan olsaydı yaşamak; ne dünyamızı değiştiren sürprizlerle karşılaşabilirdik ne de bitti denen yerden yeniden başlayabilirdi hayat." Dilvin Gerçek
Sayfa 45·Kitabı okudu
Alıntı
9/10
·594 syf.··
Beğendi
·
2025 10. kitabı
·
31 günde okudu
·
Okunma: 31 Mart 2025 15:21
KOMPLO    “İnsan üzülmeye, yalnızlığa hatta zorlandığı şeylere de zamanla alışıyordu. İnsan uzakta olduğu her şeye, uzaklaştırıldığı her konuya zamanla sabretmeyi ya da tahammül etmeyi öğreniyordu. Ölüm dışında her şeye.”   “İyileşmek kötü hislerden uzaklaşmak demek değildir, kötüye odaklanmadan, kötü hislerin varlığına rağmen farkındalık yüklenen duygularımızda geniş bir alan açmak ve orada kendimizi güvende tutmaktır. Unutmayın karanlığı bir mum aydınlatır, kararlılığı bir adım yüreklendirir.”   “Kalbini camdan yaparsan kıran çok olur, demirden yaparsan sonu pas olur, denizden yap ki giren kaybolsun, yüzmeyi bilen kurtulsun, bilmeyen boğulsun. Çok mantıklı olman duygusal yanını korumaz. Hem güçlü hem de hassas olanlar çabuk yorulur çok üzülür.”   Vera ve Yıldırım Dağlı'nın  yer aldığı ve yaşadıklarından bir sezon dizi çıkacak bir eser okudum. Vera'nın durumuna üzüldüm ilk başlarda... ‘Onların kültüründe ağa kızları başka bir ağanın seçimi için büyütülmesi... L Tüm hayatının bir anlaşma uğruna gözden çıkarılması...’ bu hiç adil değil, törelerin hayatlarını mahvetmesi çok üzücü... Yeri geldi Yıldırım’a çok kızdım ama mafya lideri olmasına rağmen yüreğindeki o sevgiyi ve sıcaklığı hissedince daha farklı bakmaya başladım. Vera'nın yaşadıkları hiç adil değildi ama gittiği aile de kendi içlerinde kötü değildi. Hele hala var ya tek kelime ile mükemmel. Ateş ve Bulut'un muzırlıkları bambaşka bir keyif verdi. Cesaret serisinin ilk iki eserinde Bulut'u zaten çok sevmiştim. Yeşim karakteri ise tam bir komedi J kız tamamen bir çılgın karakter. Vera ve hala iyi sabretti. Yıldırım’ın geceleri Vera'ya kitap okuması ne kadar güzeldi. Büyük bir sabır ile beklemesini, Vera için mücadele vermesini sevdim.  Ancak sürekli tehlike altında olmaları, canları pahasına hayatlarına devam
KomploMüjde Aklanoğlu · Hasrem Yayınları · 202514 okunma
" Tohum ne kadar iyi olsa dahi yanlış mevsimde ekilirse büyümez. Bazı ilişkilerde böyledir, uygun zamana, uygun zemine, uygun mevsime denk gelinmemiştir. Filiz sabırla çiçek verir ve her çiçek, açmak için kendi mevsimini bekler." mujde.aklanoglu.official
Sayfa 533·Kitabı okudu
Alıntı

Nursemin Doğan

, bir kitap okudu
9/10
·594 syf.··
Beğendi
·
31 günde okudu
·
Okunma: 31 Mart 2025 15:21
·
2025 10. kitabı
Müjde Aklanoğlu
7.6/10 · 14 okunma