Edward.Who

Edward.Who
@EdwardWho
Ah! Yıldızlar, bulutlar ve rüzgâr hepiniz benimle alay etmek için varsınız; bana acıyorsanız,duyguyu ve anıları yok edin; bırakın sıfırlanayım; yoksa gidin, gidin ve beni karanlığa terk edin.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
8/10
·272 syf.··
Beğendi
·
2017 185. kitabı
Bir türk ve müslüman olarak tabiiki de okuma hevesimin en arttığı yerler bizden bahsedildiği yerdi,kitapta sinirimi bozabilen tek yer burasıydı, müslümanım ve özgür bir kadınım, gerisi fasafiso shelley hanım, o zaman işler osmanlı da farklı olabilirdi ama Islâm hep aynıydı,kadın hep özgürdü...neyse. Kitabın başında uzun olan birkaç mektup var,birkaç kişi gibi bende oraları okurken daraldım, ama sonra dönüp dönüp okudum,o kısımdan sıkılıp benim gibi kitabı okumaya 3 hafta ara vermeyin ^^,kitap gerçekten güzeldi. Bu nasıl hayal gücü anlaması zor,ama yazarımıza da böyle büyük bir ilham birkez gelmiş bir daha gelmemiş. Öyle bir yaratığın gözünden dünyanın güzelliklerini duymak garipti,o bile herşeye rağmen hayatı sevmeye çalıştıysa biz bu insan halimizle neden çalışmayalım? Kitabı okurken arka planda sürekli bu müziği çaldım youtu.be/Wu427Fjlt1w ,gerçekten böyle özellikle frankenstein deneyi yaparken dinlendiğinde güzel bir etki bırakıyor. Okunması gereken bir kitap,yeni bir çağ açma gücünde olan bir kitap. Iyi okumalar :))
Din
Frankenstein ya da Modern PrometheusMary Shelley · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202021,8bin okunma

Edward.Who

, bir kitap okudu
8/10
·272 syf.··
Beğendi
·
2017 185. kitabı
Mary Shelley
8.5/10 · 21,8bin okunma