E.

E.
@Eecc
Ellerim çiçek kokuyor diye, beni çiçek koparmakla suçladılar, hiç kimse belki gül dikmişimdir diye düşünmedi
Nefes alınıyor ya, yaşamak sanılıyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Neyse... Içine atmak daha çok yakışıyor âşığa..

E.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·74 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2020 34. kitabı
Franz Kafka
7.8/10 · 268,1bin okunma
Ve bazen duygularımı kendime saklıyorum çünkü onları anlatabilecek hiçbir dil bulamıyorum