Hayatımda okuduğum en gereksiz kitap diyebilirim. Başı , ortası, sonu neresinden bakarsanız elinizde kalır. Kitap bittiğinde ben şimdi ne okudum ki diye sorguluyor insan.
Tarihi bu kadar akıcı ve etkileyici anlatmış olması harika. Dili çok güzel. Sıkılmadan, keyif alarak okuyacağınız bir tarihi hikaye. Küçük yaşlar için de uygun. Tavsiye ediyorum.