Bunu nasıl unuturum? İnsanların ona vahşi Mustang demesinin sebebi de bir Mustang a sahip olmasıydı ve beyaz renkliydi ve onu çok seviyordu.mustang beyaz renkli arabasıydı.Adamlar maç öncesi hıncını almak için lastiklerini kesmişti bu onun hiç hoşuna gitmemişti.
Kalp ritimle atan,dört odacıklı, kaslı bir organ...dese de yazar oysa içinde nice güzellikler barındıran bir dünya demeli ve maneviyatınıda hesaba koymalıydı