Efe Çevik

Efe Çevik
@Efeqwz_
"Yaşama amacı yoktu.Kitaplarda kendine uygun bir yaşam arıyordu."
“Neden? Neden böylesiniz?” Olanla yetinerek, aramadan, düşünmeden yaşanılsın diye yaratılmış bir dünyada yalnızdı.
Sayfa 187 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bütün değerlerini yitirmiş, dayanacak bir şey arıyor.
Sayfa 187 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Ben, toplumdaki değerlerin iki yüzlülüğünü, sahteliğini, gülünçlüğünü göreli beri, gülünç olmayan tek tutamağı arıyorum: Gerçek sevgiyi! Bir kadın. Birbirimize yeteceğimiz, benimle birlik düşünen, duyan, seven bir kadın!
Sayfa 183 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Dünyada hepimiz sallantılı, korkuluksuz bir köprüde yürür gibiyiz. Tutunacak bir şey olmadı mı insan yuvarlanır. Tramvaylardaki tutamaklar gibi. Uzanır tutunurlar. Kimi zenginliğine tutunur; kimi müdürlüğüne; kimi işine, sanatına. Çocuklarına tutunanlar vardır. Herkes kendi tutamağının en iyi, en yüksek olduğuna inanır. Gülünçlüğünü fark etmez.
Sayfa 183 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Huzurunu yaşadığı günde bulamayan insana kurtuluş yoktu.
Sayfa 175 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı