Rahmi

Rahmi
@Efflorescence
tek rakibim latifi
"Yirmi iki yaşında ne salağızdır bilirsin." "O zaman salaktık da şimdi değiliz sanki,"
Rahmi
Eren Alacahan bizim konuşmalar sızmış
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eksik olsun istemem! İstemem yalnızlığa anlatılmamış acıyı Ya da arkamdan vuran kem sancıyı İstemem o yukardan bakışlı acılarınızı Dışarıya gülüp de içten yakışlarınızı Eksik olsun dilimden gözümden sözümden Yalanınızın tek zerresi eksik olsun istemem! İstemem yalnızca kötüye bakan kulakları ! Arınsız kestirip atanları, eksik olsun istemem! Eksik olsun şans ya da şansızlık Benim kan torbam bana yeter sizinki eksik olsun! Yeterince oynandı onla şimdi eve dönmeli Son kalan yalnız köprüden geçmeli Gerçek yalnızlıkta, iplerini kesmeli Sizle olmak mı eksik olsun, Eksik olsun istemem!
Rahmi isimli okura yanıt verildi
Rahmi
Eren Alacahan yok tanıyamadım ondan sordum
Eksik olsun istemem! İstemem yalnızlığa anlatılmamış acıyı Ya da arkamdan vuran kem sancıyı İstemem o yukardan bakışlı acılarınızı Dışarıya gülüp de içten yakışlarınızı Eksik olsun dilimden gözümden sözümden Yalanınızın tek zerresi eksik olsun istemem! İstemem yalnızca kötüye bakan kulakları ! Arınsız kestirip atanları, eksik olsun istemem! Eksik olsun şans ya da şansızlık Benim kan torbam bana yeter sizinki eksik olsun! Yeterince oynandı onla şimdi eve dönmeli Son kalan yalnız köprüden geçmeli Gerçek yalnızlıkta, iplerini kesmeli Sizle olmak mı eksik olsun, Eksik olsun istemem!
Rahmi
Sen mi yazdın
Bu gün yollanıyorken bir gurbete yeniden Belki bir kişi bile gelmeyecektir bize. Bir kemiğin ardında saatlerce yol giden itler bile gülecek kimsesizliğimize Gidiyorum: gönlümde acısı yanıkların... Ordularla yenilmez bir gayız var kanımda. Dün benimle birlikte gülen tanıdıkların Yalnız bir hatırası kaldı artık yanımda.
Rahmi
Nereye gidiyorsun bende geleyim mi?
"İnanma istersen yıldızların yandığına , Güneşin döndüğüne inanma, Doğrunun ta kendisini yalan bil, Ama seni sevdiğime inan Ophelia."
Rahmi isimli okura yanıt verildi
Rahmi
@nrmn97 çok sık uğrarsam sıkılırsınız bence de yeterli 1 2 kez