efflorescence

Sabahattin Ali
İçimizde şeytan yok... İçimizde aciz var.. Tembellik var.. İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey: hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var..  Kim bilir daha neler yazacaktı...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşamımda ilk kez, aynı anda hem gülmek hem ağlamak istedim.
Sayfa 120 - Everest yayınları·Kitabı okudu
"Belki haksızlık, ama bazen birkaç günde, hatta tek bir günde olanlar bütün bir ömrün akışını değiştirebiliyor."
Sayfa 146 - Everest yayınları·Kitabı okudu
"Zendagi migzara" Yaşam devam ediyor.
Sayfa 143 - Everest yayınları·Kitabı okudu
"Savaştayız, diyor. Savaşta utanma olmazmış." "Yanıldığını söyle. Savaş onuru ortadan kaldırmaz. Tam tersine, barış zamanından çok daha fazla onur gerektirir."
Sayfa 118 - Everest yayınları·Kitabı okudu