"Elemde bir lezzet varsa eğer, bu en çok ayrılık eleminden yorgun düşmüşlere yakışır. Vuslatta değil aramaktadır o lezzet, bulmakta değil kaybolmaktadır. Aramayan kaybolmaz, kaybolmayan bulunmaz."
'Kendini dünyada evinde hissedemeyenlerin, daima bir gurbet acısı çekenlerin, bir ev onları beklese bile gittikleri yoldan döndükleri her seferinde yurduna ve evine sığamayanların hüznü.'
Bakış açımızı genişletebilmek için çok basit bir alıştırma: Gözünüzü yumun ve bir anlığına 'öteki' olun. Şimdi ne istiyorum? Neden korkuyorum? İçimi ne acıtıyor? Azıcık anlamak bile dünyayı güzelleştirir.