Nermin Kısa

Nermin Kısa
@Eflaa
yeni bir sayfa, her şeyin başlangıcı
bana neler oldu? neden bu dünyada bu kadar yalnızım ben?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
tanrım; ne yaparsam yapayım, ne tarafa dönersem döneyim bütün kapılar bana kapalıydı.
korkuyorum. hayattan veya ölümden veya hiçlikten değil, hiç var olmamışım gibi o ışığı harcamış olmaktan korkuyorum.
Sayfa 298·Kitabı okudu
hiç geçmeyen, hiç unutulmayan şeyler de var, beyefendi! ölünceye kadar insanın sırtından atamayacağı şeyler de var.
fakat her şey geçer, her şey unutulur.kendini bir felaketin içinde kaybetmenin manası yoktur. insan birazcık da kalender olmalıdır!