Sibell

Sibell
@Efselya
Diyorum ki ;"taş duvar olaydim insanlara bu kadar incelik fazla" .

Sibell

, bir kitap okudu
Puan vermedi·248 syf.·
2020 26. kitabı
Anna Sewell
8.5/10 · 11,9bin okunma
Reklam
Varmak mı,yolda olmak mı?
"Bahtinda olmayanı taht'a oturtamazsin.🌸
İnsanları ne zmndan beri eğitim durumlarına göre yargılar olduk arkadaşlar.Yapmayın.