Sibell

Sibell
@Efselya
Diyorum ki ;"taş duvar olaydim insanlara bu kadar incelik fazla" .
Kendimi ancak yalnızlık içinde bulabilirim; yalnızlık dışında çevremin oyuncağıyım.
https://www.youtube.com/watch?v=mL_hTYDF7kc&list=PLyshLp_95b9wSYxXlGqO4c4coWPvJLbV_&index=15·Kitabı okudu
Felsefe
Reklam
Geçinmeye gönlü olan geçinir, anlaşmak isteyen orta yolu bulur, telafi etmek isteyen eder, önemseyen gösterir.Kısacası ben böyleyim diye bir şey yok, ben sana karşı böyleyim diye bir şey var. - neşet ertaş
1000Kitap
Bazen hissedebileceğim her şeyi hissetmiş olduğumu ve bundan sonra da asla yeni bir şey hissedemeyeceğimi düşünüyorum. 🎬
Televizyon
Ribot diyor ki: "Zihin fazla bir gelişmeye uğrayınca özyapıyı bozar." Bireyde zihin ne ise, toplumda da uygarlık odur. Bireyde özyapı ne ise, toplumda da kültür odur. Bundan dolayı, zihnin fazla gelişmesi bireysel özyapıyı bozduğu gibi, uygarlığın fazla gelişmesi de ulusal kültürü bozar. Ulusal kültürü bozulmuş olan uluslara 'yozlaşmış uluslar' adı verilir.
Edebiyat