Ebrulii.t

Ebrulii.t
@Egece
Kendisini seviyordu onda, kendi gücünü ve yaşama tutkusunu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendisi aşk için yaratılmamıştı.
Sevmeye, neşelenmeye, kucaklamaya susamış ve acıkmıştı.
Yaşamak için zaman gerekir. Her sanat yapıtı gibi yaşam da üzerinde düşünmeyi gerektirir.
Başlamakta olan günün uzunluğunu düşünüyordu. Böyle kendi varlığı karşısında yaşamakla, zaman uzayabildiğince uzuyor ve günün her saati ona içinde bir dünya barındırıyor gibi geliyordu.