Simge Kulaksız

Simge Kulaksız
@Egmisss
Hemşire
İstanbul
3 okur puanı
Haziran 2020 tarihinde katıldı
Sen bilmezsin ama Oğuz Atay demişti; sevmek yarıda kalan bir kitaba devam etmek gibi kolay bir iş değildi. İşte gen o büyük işe kalkıştım Seni sevmek gibi kocaman bir iş . Yanımdayken gülümsemesine bakıp, Çaktırmadan sevinmek , ya da aradan çok zaman geçer bazen bir kaç mevsim, bir kaç anı , bir kaç acı.. Her şey biter hesaplar ödenir, defter kapanır. Sonra olmadık bir yerde saçma sapan bir karşılaşma olur. Sonra.. Sonra bir şey olmaz, çünkü hesap etmediğin bir kalbin vardır , o ne ayların , ne yılların geçmesine aldırış etmeden ilk günkü gibi tap taze seviyordur. Omuzdan öpmek diye bir şey vardır. Yüküne ortağım gibi öyle güzel . Eğer bu aşk değilse ben sana daha önce kimsenin kimseye olmadığı , bir şey oldum 🕊🕊
Edebiyat
Reklam
Ah bu çalan şarkımız yarim eski bir anı şimdi..
İlişkiler