Ne yaparlarsa yapsınlar da, beni lanet bir mezara tıkmasınlar. Pazar günleri millet gelip karnınızın üstüne bir sürü çiçek filan koyacak, daha bir sürü zırvalık. Öldükten sonra çiçeği kim ne yapsın?
Bir kitabı okuyup bitirdiğiniz zaman, bunu yazan keşke çok yakın bir arkadaşım olsaydı da, canım her istediğinde onu telefonla arayıp konuşabilseydim diyorsanız, o kitap bence gerçekten iyidir.
Konusu çok ilgimi çekti ve bu denli farklı ve akıcı bir kitap okuyacağımı beklemiyordum. Sıcacık bir hikayesi var. Daha çok hüzünlü ilerliyor kitap ama küçük tebessümler bile rahatlatıyor okurken. Çok eskilere gidip, çok eskilerde yaşattı beni ve çok beğendim.