Ömer

Ömer
@Ekici_
Soruyorum,susuyorsun. Ben sükûtun bu kadar anlamlı olduğunu bilmezdim.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
...Meğer ne doldurulamaz bir derinlikmiş yokluğun. Kaderde bu sensizlikte varmış. Her insanın yüzünde sana benzeyen birşey aramak da varmış. Sesini duymak varmış şarkılarda. Bütün kitaplarda seni okumak varmış. Meğer ne dayanılmaz bir şeymiş yokluğun. Kağıtlara seni yazmak varmış,renk renk düşünmek varmış seni,çiçek çiçek koklamak varmış. Artık hiç yazmasan da olur hiç gelmesen de... Meğer ne türlü bir ölümmüş yokluğun...
Senin için zalim dediler,demek zulmün de bu kadar güzeli olurmuş diye düşündüm.
...Beni bunca saracak ne vardı,kanıma girecek Göz bebeklerime oturacak Bir senfoni gibi kulaklarımdan eksilmeyecek Ne vardı hiç karşıma çıkmasaydın Bu kör olası gözler görmeseydi seni Ne vardı güzelliğini hiç bellemeseydim bir dua gibi bellemeseydim adını Ne vardı bütün gece gözlerimi tavana dikerek Seni düşünmeseydim...
Bilsen nasıl üşüyorum Al şu ellerimi ısıt biraz Ya da al götür bu soğukları Bu yağmurları Görmüyor musun, beni öldürecekler artık Beni öldürecekler artık diyorum sana Geçmiş,gelecek bütün yıllarım Bütün umutlarım senin olsun al Beni bu karanlık denizlerde bırakma