Kitabı okuyup bitirebilmek için çok direndim,ancak olmadı. Kitap gerçekten bir Ergenin Günlüğü gibi...Belki de biz artık yaşını başını almış insanlar olarak yada o günleri çoktan geçmiş atlatmış olarak, kendi ahlaki yapımız içerisinde birçok şeyi geride bırakmış olarak bunları kaldıramıyor olabiliriz. Bize hoş gelmiyor olabilir,çocukça geliyor olabilir. Evet doğru cümle bu;çocukça geliyor.