Eğer ki adalet ortaya salınan korku nedeniyle ya da birilerinin bunları kollaması nedeniyle bunların yakasına yapışamıyorsa olmaz olsun! Ülkedeki yargının üzerine düşecek gölge içinse geçmiş olsun!
Ayrıca şunu da anlamalıyız ki tek bir kişinin bile çıkıp kendisini savunmasından dehşetle çekinen bu rejim işlemiş olduğu sayısız canice suç açığa çıkacak diye panik içerisindedir.