Kitap gerçekten harikaaaa !!! Hayatımda okuduğum en güzel fantastik roman gerçekten olaylar o kadar güzel anlatılmış ki çok akıcı bir kitaptı insanın elinden bırakası gelmiyor kesinlikle okuyun.
Merhabalar.Bugün kar küresi kitabının incelemesini yazmaya geldim.Öncellikle kitap beni hayal kırıklığına uğrattı kitabın ilk sayfalarında çok umutlandım ancak kitap her şeyi oldu bittiye getirdi bu kitabı önerdiğim söylenemez daha güzel eserler var iyi günler ve iyi bayramlar dilerim.
Kar KüresiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 202011,6bin okunma
Merhaba sevgili okurlar bugün mavi gece kitabının incelemesini yapacağım.İlk öncelikle kitap çok akıcı 1 günde kitabı bitirdim kitap fantastik,heyecan verici aynı zamanda da aşk barındırıyor kitabı beğendim ve okunmasını tavsiye edebilirim ama maalesef ki edebi yönden kitap size hiç bir şey katmıyor yazar sonlara doğru olayları oldu bitti ye getirmiş ama yinede sınav haftasında okunabilecek bir kitap.Kitap da babası bir yıl önce vefat etmiş gecenin annesi tarafından kafasını dağıtmak için yaz tatili boyunca bir tanıdıklarının yanına gönderilmesi ve merakına yenik düşüp yeraltı yaşamını gördükten sonra hayatının darmadağın oluşu ve onun yanında olan Emir'i anlatıyor. !!! SPOİLER VAR !!! .O eve ilk geldiği gün yanlış odaya girmesi ile hayatına giren Emir gece yarısında simsiyah giyinerek evden ayrılıyor ve evin arka bahçesindeki baraja gidiyordur bunu merak eden gece onu takip eder ancak izini kaybeder sonrasında bunu tekrar tekrar deneyen genç kız aslında emirin orada bir kafes içinde dövüştüğünü görür olaylar o geceden sonra sarpa sarar ve beklenmedik şeyler yaşanır. Tekrar söylüyorum okunmasını şiddetle tavsiye etmem ancak okunduğunda da pişman olunmayacak bir kitap.