Eski sokaklarda adını aradım
Rüzgârın fısıldadığı her taşta sen vardın
Gözlerimde yılların izleri
Kalbimde bir yangın sessiz ama derin
Hatırlıyor musun, o ilkbahar akşamını
Kollarımız arasında kaybolan saatleri
Ve birbirimize söz verdiğimiz sessizligi
Her gülüşün her bakışın
Bugün bile içimde bir yankı gibi
Özledim seni
Zamanın kirli elleriyle bile silinemeyen
O büyük aşkı
O sabahları seninle başlatan umutları
Bir yıldız kaydı gecemde
Sana dair bir dua gibi
Ve ben hala
Eski bir şarkının notalarında
Adını fısıldıyorum
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖