"Tüm insanlar aynıdır: Kendileri bir başkasının cebinden alırken yüzleri aydınlanır,gulumserler,ama kaybetme sırası onlara geldiğinde yastaymış gibi davranırlar."
Beni güzel hatırla
Bunlar son satırlar...
Farzet ki bir rüzgardım
Esip geçtim hayatından
Ya da bir yağmur
Sel oldum sokağında
Sonra toprak çekti suyu
Kaybolup gittim...