herkesin ekmek bulduğu, hiç kimsenin kimse tarafından sömürüp kul edilmediği, herkesin en azından okuryazar olduğu bir dünya olmalıydı uzaya giden dünyamız.
Ne kötü, bütün dünya üstünde insanın insanı sömürmesi. Bir takım insanların bir takım insanları kul köle etmesi. İnsanların ömürlerini doldurmadan hastalıklar elinden gitmesi. Bir yandan insan kafası uzaya insan gönderirken, yıllarca insanın okuyup yazması olmaması, dünyadan habersiz, İlker insan hayatını yaşaması, ne korkunç.