Beyza Ö.

Beyza Ö.
@Eleganc3
Türklerde bir atasözü var: ’Eskiye rağbet olsa, bitpazarına nur yağar,’ diyorlar. Doğrudur, herkes yeninin peşinde koşuyor. Eskiyi kim ne yapsın?
Sayfa 166
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan ilişkilerinde hiçbir zaman kesinlik yoktur. Herkes her zaman değişebilir.
Sayfa 60
Ne öyle aşklar kaldı yavrucuğum, ne de doğal yollarla titreyen kirpikler… Hepsi takma ya da kalın rimel tabakalarının altında kimliğini çoktan yitirmiş.
Sayfa 204·Kitabı okudu
Sana ADAM demişim Adam ol, istemişim Ama sözle olmuyor, Galiba benzetmişim.
Sayfa 126·Kitabı okudu
Bilirsin… aşk, ilişkinin imkansız olduğu yerde durur daima.
Sayfa 79·Kitabı okudu