Beyza Ö.

Beyza Ö.
@Eleganc3
Bu herkes dedikleri şey beni üzmekten, hayatımı manasız bir hale sokmaktan başka ne yaptı?
Sayfa 109·Kitabı okudu
Reklam
beni terk ettiler... Güle güle... Ama ne için beni kabahatli zannettiler? Kendilerine asla vaat etmediğim, sadece kafalarında yaşattıkları bir şeyi vermedim diye mi? Bu haksızlık değil mi?
Sayfa 96·Kitabı okudu
Dünya kim?.. Benden başka dünya var mı? Herkesin bir tek dünyası vardır, o da kendisi...
Sayfa 147·Kitabı okudu
“Bunu gece günlüğüme yazacağım." "Neyi?" "Ateşten yananın ateşe doymadığını..”
Sayfa 226·Kitabı okudu
Alıntı
Yıllardır taşıyorum içimdeki çocuğu; yaşamadığı için büyümedi hiç.
Sayfa 114 - İletişim·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı