Hiç bir iyilik sahtesiyle bir arada olmaz ;doğru hiç bir zaman yanlışa yer vermez. Kendini olduğundan daha büyük göstermek de ,gururdan değil budalalıktandır. Bence bu kendini beğenme hastalığının sebebi, kendini fazla sevmektir ..
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Mademki vakitsiz bir ölüm ,ruhumun yarısı olan seni alıp götürdü ,yeryüzünde varlığımın yarısından , en aziz parçasından yoksun yaşamakta ne anlam var?
O gün ikimiz de öldük '