Güzeldi.5 Sos' un teeth şarkısıyla okudum. Çok hızlı gelişti ve çok hızlı bitti. Sonunu bizim tamamlamamız gerekiyor. Bu yüzden sabaha kadar on farklı son düşündüm.
Güzel bir kitaptı ama elimde kağıt kalemle tek tek kimin öldüğünü yazmam gerekti çünkü ortalara doğru bu zaten ölmemişmiydi dedim. Kısa bir kitaptı keşke biraz daha dolu dolu olsaydı ama bu halide gayet iyiydi.