Elif Çetinkaya

Elif Çetinkaya
@Elfida09
Renklerinden hiç pişmanlık duymayan, siyah beyaz bir kadınım ben. Eski şarkıları, masalları, ve yağmuru çok seven..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hudutsuz rüzgarları anımsatıyor varlığın. Her esişte tenime dokunan, dokunuşuyla içimde hapsolan, beni cayır cayır yakan rüzgarları.. O denli güzelsin ki.. O denli özlüyorum ki Allah kahretsin beni. Kahretsin ki yollarında bekleyip okuyamıyorum güzel gözlerine karşı bu cümleleri. Kahretsin ki zamanın bir jilet kesiği gibi yaralar açacağını bile bile zamanla geçiştiriyorum bu sevdayı. Yollarına, canına yandığım. Kelamım kuru dudaklarımdan çatlarcasına dökülüyor. Özlemim canımın belası oldu. Karanlığımla sana ışık olmaya geldim. Umutsuzluğumla sana umut olmaya geldim. Ne olursa olsun kabul et beni. Beni senin yap. Hadi, gel. Yangınlardayım. Adını sanını bilmediğim bu metruk yerde ne aradığımı bilmiyorum. Bunca zaman ne yapmışım, ne için nefes almışım bilmiyorum. Gittikçe zifiriye çalıyor beyazım. Ama tek bir aydınlık olsun istemiyorum. Yalnız sen ol, yalnız senin gözlerin.. Yalnız adın, sanın olsun. Gel dokun imgelerimin bam teline. İçimde soyutlaşan karanlığı gör. Kim bilir yarı canım, kaybolmak istediğimiz yer karanlığımın okyanuslarında saklıdır belki. Gidelim buralardan. Şu soylu karanlığı da alıp gidelim. Bir de benim delice sevdamı, tutkumu alıp da gidelim. Hasretle yarı canım, hasretle.. 19.06.2017
Elif Çetinkaya
Ben gittim, o gelmedi. 07.08.2017
İçimdeki her şeyi söyledim de, bir "hoşçakal" diyemedim. Veda edemedim be.
ⓩâⓡⓘⓕ ⓗⓐⓝıⓜ isimli okura yanıt verildi
Elif Çetinkaya
Bunu bile bile işte..
7/10
·112 syf.··
2017 20. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 03 Ağustos 2017 00:00
Öncelikle kitap çok fazla eski kelime içerdiği için akıcı gelmedi bana(sürekli kelime anlamlarına bakmam gerekiyordu kitaba odaklanamadım ) belki yayın evlerinden evlerine farklılık gösteriyor olabilir.kitap içerik olarak biraz ağır insanı hüzüne boğuyor hele hastayken bunalımdayken falan okumayın çok iyi bir psikolojik analiz kitabı, yanılmıyorsam da türk edebiyatındaki ilk psikolojik romandı. bu kitabı ilk okul ve lise çağındaki çocuklar pek anlayamaz eğitimciler önermiş ama galiba ince bu kitap ilk okul çocukları okuyabilir diyerekten önermişler lise ve ilk okul çağındaki çocukalr için bence pek uygun bir kitap değil yetişkin kişilerin okumasını öneririm
Eğitim
Dokuzuncu Hariciye KoğuşuPeyami Safa · Ötüken Neşriyat · 2022121,1bin okunma
Elif Çetinkaya
Lise döneminde okumuştum, kesinlikle lise öğrencileri için uygun olmadığı kanısına katılmıyorum. Edebiyatımızdaki ilk psikolojik roman da "Eylül" romanıdır düzelteyim.