Elif Çetinkaya

Elif Çetinkaya
@Elfida09
Renklerinden hiç pişmanlık duymayan, siyah beyaz bir kadınım ben. Eski şarkıları, masalları, ve yağmuru çok seven..
İçimdeki her şeyi söyledim de, bir "hoşçakal" diyemedim. Veda edemedim be.
ⓩâⓡⓘⓕ ⓗⓐⓝıⓜ isimli okura yanıt verildi
Elif Çetinkaya
Bunu bile bile işte..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
7/10
·112 syf.··
2017 20. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 03 Ağustos 2017 00:00
Öncelikle kitap çok fazla eski kelime içerdiği için akıcı gelmedi bana(sürekli kelime anlamlarına bakmam gerekiyordu kitaba odaklanamadım ) belki yayın evlerinden evlerine farklılık gösteriyor olabilir.kitap içerik olarak biraz ağır insanı hüzüne boğuyor hele hastayken bunalımdayken falan okumayın çok iyi bir psikolojik analiz kitabı, yanılmıyorsam da türk edebiyatındaki ilk psikolojik romandı. bu kitabı ilk okul ve lise çağındaki çocuklar pek anlayamaz eğitimciler önermiş ama galiba ince bu kitap ilk okul çocukları okuyabilir diyerekten önermişler lise ve ilk okul çağındaki çocukalr için bence pek uygun bir kitap değil yetişkin kişilerin okumasını öneririm
Eğitim
Dokuzuncu Hariciye KoğuşuPeyami Safa · Ötüken Neşriyat · 2022121,1bin okunma
Elif Çetinkaya
Lise döneminde okumuştum, kesinlikle lise öğrencileri için uygun olmadığı kanısına katılmıyorum. Edebiyatımızdaki ilk psikolojik roman da "Eylül" romanıdır düzelteyim.