📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ömür Hanım çok yorgun, çok mutsuz. Yaşının bir adım ilerlediği bugün de yine dört duvarla yüzleşiyor. İstemsizce duvar dile geldi gelecek. Sen naptın şimdiye kadar diyecek ona Oğuz Atay gibi. Yaptığı seçimler pişmanlıklarına dönüşmeye başladı, arafın içinden çıkmaya çalıştıkça içine daha çok dahil oluyor...
"Arkamda biriktirdiklerimle kalabalık görünsem de yalnızım. Yalnızız, çağı anlamaya çalışmaktan vazgeçtik, hayattan aşırı yorgunuz ve depresyonun kucağında oturuyoruz."