Ne diyor Pir,' Hamdım,piştim,yandım.'
İnsan pişmez mi peki ?
Biz de keyif içinde evlerimizde oturup bekliyoruz. Sazlıklarımızda bekliyoruz. Oysa bize dert lazım,çile lazım, yanmak lazım,yana yana da olmak lazım. İşte o zaman Hakk zuhur bulur bizden. Hakkını veririz o yolun. Nefeslerin en temizi,en güzeli çıkar bizden.