Aşka inanmayan biri olarak büyük bir merakla okudum.. Gerçek aşkın, sevginin asla yok olmayacağını eninde sonunda sizi tekrar bulacağını bu kitapta görebilirsiniz. Seviyorsanız asla vazgeçmeyin araya ne kadar çok zaman , insan , farklı bir hayat girmiş olsa da dönüp dolaşıp sizi bulacaktır umudunuzu asla kaybetmeyin :)