Sessiz çığlıklarım
Bir gün rahatsız ederse sizi,
Yokluğumun rüzgarı
Dokunursa teninize,
Özür dilerim bayım...
Kendimi sizden ve size bağımlı kişiliğimden,
Kurtarmanın tek yolu buydu.
Belki bencilce bir karardı,
Belki de umutsuzluğumdandı...
Ama yaptım bayım.
Kırgın ve umutsuz dünyamdaki bütün parlayan ışıkları kapattım,
Gene sizinki dışında.
Ben gidiyorum hiçliğe,
Size olan saplantımla birlikte.
En uygunu buydu bayım...
Üzülmeyin sakın
Düşünmeyin beni,
Şu ana kadar yaptığınız gibi.