Hayat seni istediği kadar ürkütsün, canını yaksın, en yakınların çirkin maskeler taksınlar... Hayat bu, de kendi kendine, ikinci kez çağrılmayacağım bir oyun ....
Bu kitabı okuyup destansı bir aşk hikayesi yok efendim şöyle bi aşk gibi yorum yazanlara hayret ettim doğrusu
Kitapta aşk hiç yansıtılmamıştı. Öncesinde aşk güzel yansıtılsaydı belki o zaman Heathcliff’in bu denli kötü olmasına anlayış gösterebilirdik diye düşünüyorum.
Caty’in kuzenleriyle evlenmek dışında farklı bir hayatıda olabilirdi.
Üzgünüm sadece adını sevdim. Nefret dolu bir kitaptı. Çok başarılı bir şekilde nefret yansıtılmıştı.