Hiç düşündünüz mü?
Neden “imdat adam öldürüyorlar” diye çığlık atılır?
Veya neden “yetişin adam öldürüyorlar” diye bağırılır?
Çünkü
Kadın’sa kimseyi ırgalamaz.
Adamsa yardıma koşulur!
O nedenle filmlerimizde asla imdat kadın öldürüyorlar” diye bir replik duymazsınız!