Ey savaş!..Sen acı ve korkunç...Kanlı ve berbat...Çirkin ve yıpratıcısın...Fakat sen büyük ve azametlisin...Bunun içindir ki İNSANLAR sana ebediyen tapınacaklardır...
Yırtıcılar az yaşar... Uzun sürmez doğanlık...
Her ışığın ardında gizlidir bir karanlık;
Adsız sansız olsa da,en büyük kahramanlık;
Göz kırpmadan saldırıp bir daha dönmemektir.