"Unut, unut, " dedi. "Okulda öğrendiklerinin hepsini unut"
"Niçin" diye sordum
"Galileo, okulda öğrendiklerine inansaydı, dünyanın yuvarlak olduğunu bulamayacaktı" dedi
Elliye kadar seneleri saydım, sonra ucunu bıraktım. İnsan bir kez yaşlanmaya görsün, seneler o kadar ucuzluyor ki.. On beşken, yirmi çok uzakta. Yirmiye geldiğinde de, on beş geçeli seneler olmuş. Otuz dendi miydi, kırk sanki daha yakın. Elliden sonrasını bırak. Yüz bile yakın artık, değil mi ki dizlerim kıvrılırken acıyor, sırtım bir türlü ısınmıyor. Tutun ki altmış oldum ,belki de olmuşumdur