..bu dünyanın tek hakikati insanın yalnızlığıdır…Yalnızlık insanın bu dünyada ödediği ağır bedeldir.Cehennemin bu dünyada olduğuna inanmıştım,kalbim hayal kırıklıkları ve yıkıntılarla doluydu
Ben çocukken bir öğretmen şapkamı çıkarmamı söylediğinde çıkarırdım.Bugün bir öğretmen öğrenciden şapkasını çıkarmasını istese annesinden bir e-posta gelir;çocuğun aslında şapkasıyla kendini daha rahat hissettiğini açıklayan bir e-posta