Ercan Kesal'in okuduğum ilk kitabı. Daha önce sinemayla ilgili kitap okumayanların ve biraz olsun bilgi almak isteyenlerin okuyabileceği guzel bir gunce. Ben beğenerek okudum. Senaryo aşamaları, casting, mekanlar set vs. bir film izlerken onun nasil cekildigi konusunda yaptığı bilgilendirme filme bakış açısını değiştiriyor. Daha dikkatli hale getiriyor. Sinemaya az da olsa ilgisi olanlarin okumasini tavsiye ediyorum. Ayrıca bazi noktalarda yaptıgı alıntılarda kitaba ince ve güzel bir detay katmış.