"Düşünsene bir adam var. Mutlu olduğunda seni arıyor. Heyecanlandığın da, korktuğun da seni arıyor. Üzgün olduğunda sesini duymak ona iyi geliyor. Uzak kaldığınızda kelimeleriyle öpüyor seni. Sesi ile dokunuyor kalbine. Saçlarını ruhu ile okşuyor. Bir adam var hayatında ve varlığı seni mutlu etmeye yetiyor. Düşünsene, bir adam var. Seni özlüyor, yan yana olabilmeniz için gün sayıyor. Gözlerinin içine bakıyor senin, sarıldığında sıcaklığını ve sevgisini bütün hücrelerinde hissediyorsun. Başını omzuna koyuyorsun ve daha önce sende olan bütün kötü hisler uçup gidiyor. Bir adam var hayatında ve koruyuculuğu seni mutlu etmeye yetiyor. Düşünsene bir adam var. Soğuk kış gecelerinde üşürsen, şefkati içini ısıtıyor. Elleri sana var olduğunu hissettiriyor. Bir adam var, üstüne titriyor. Hep yanımda olacakmışsın gibi yaşıyor seni. Ve bir daha yanında olmayacakmışsın gibi hasretle yaşıyor.Bunu hissediyorsun tüm bedeninde. Kalbin sol taraftaymış, sarıldığında boş olan sağ tarafı dolduruyor. Yaşamak için sebeplerin oluyor. Adam, gülümsediğinde yanaklarına oluşan çukura aşık oluyor. Aşık oluyorsun. Bir adam var hayatında ve sen onunla varsın..."