Adı okunduğunda yüreğim acıdı. Ama gerçekten acıdı. Yürek acımaz, diyenler yalan söylüyorlar. Kendime bakmaktan, kendimi çizgili pijamayla bulmaktan korkuyordum. Küçülüp büzüldüklerini görmemek için ellerimi saklıyordum.
Neden hayattaki her şey gitmek, gelip geçmek zorundaydı? Zezé, yalnızca doğmak, yola çıkmak demek olduğundan. Yolculuk, daha ilk dakikada başlar. İlk kez soluk aldığın anda.
Hayatın katı gerçeğiyle savaşamazsın.