Korku cezadan çok daha fazla ürkütücüdür,çünkü ceza kestirilebilir bir şeydir,ancak korku belirsizdir ve o gerginlik sonsuz bir dehşet duygusu yaratır.
İlk kez dahil olabileceğini hissettiği bu yücelik ve güzellik tek bir hata yüzünden darmadağın mı olacaktı?
Neden bu kadar küçük bir hata bu kadar korkunç bir şekilde cezalandırılacaktı? Farkında olmadan anlamlı bulduğu bu kaderine karşı savaşıyordu.