..." Bütün yaşamında sevginin açlığını çekmişti; doğası sevgiye özlem doluydu; bu onun yaratılışının gereği idi. Yine de onsuz yaşamış ve giderek kalbini katılaştırmıştı. Sevgiye gereksinmesi olduğunu bilmemişti, bunu şimdi de bilmiyordu. O yalnızca sevgiyi yaşanırken görmüş, heyecanla ürpermiş ve onun iyi, yüce harika bir şey olduğunu düşünmüştü."...
..." İşte bakın, biz böyle ıssız bir yerde yaşıyoruz , demek istemiyorum. Tersine, düşünen bir insan için, kuş uçmaz kervan geçmez, diye bir yer yoktur. Daha doğrusu, ben burada bile çağımızdan geri kalmamak, küf bağlamamak için elimden geleni yapıyorum."...