Derler ki: Güçlüdür aşk ölüm gibi!
Diyorum ki: Fakat daha güçlüdür yaşama arzumuz, hem aşktan hem de ölümden tatmin edici olmasa da kanıtlarımız.
Öyleyse son verelim ayinine cenazemizin katılmak için komşularımızın şarkılarına.
Besbellidir hayat...
Ve hiçlik gibidir gerçek!
Bekleyişsizlikte hısım oluyorum serçeyle
Bekleyişsizlikte bir nehir oluyorum
Acımasız davranmıyorum kendime karşı
Acımasız davranmıyorum kimseye karşı
Ve kurtuluyorum ciddi bir sorudan;
Ne istiyorsun?
Ne istiyorum?
Her gün biri çıkar, başlar, benim ben demeye,
Altınları, gümüşleriyle övünmeye.
Tam işleri dilediği düzene girer,
Ecel çıkıverir pusudan: Benim ben, diye.