Elif

İnsanlar varoluşlarını unuttuklarında, hayatlarını, “ ben sadece diğer insanların olduğumu varsaydıklarım” a indirgiyorlardı. Yaşamakla değil görünmekle meşguller.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatını, hakkında iyi şeyler düşünülmesi için tüketen ne çok insan vardı!
Dünyada sevilme, daha doğrusu kendini sevdirme çabasından daha yorucu ne vardı bilmiyordu.
Sayın bayım sonuçta her insanın ona acıdıkları bir yere ihtiyacı vardır.
Bazı karşılaşmalar vardır, hiç tanımadığımız insanlara bile, sanki birdenbire, tek bir söz bile etmeden, ilk bakışta ilgi duymaya başlarız.