Markus Zusak kitabı Azrailin ağzından yazmış çok ilginç ve çok güzel bir kitaptı. Açıkçası böylesini beklemiyordum. Her sayfada daha çok heyecanlanarak okudum.
Kitap HırsızıMarkus Zusak · Martı Kitabevi · 201214,5bin okunma
Daha önce bu kitabı okumadığım için o kadar üzgünüm ki. Hayatımda okuduğum en harika kitap buydu. Sonlara yaklaştıkça gözyaşlarım durmak bilmedi.
Sevgili Zeze seni yaşadığım sürece asla unutmayacağım...
Şeker PortakalıJosé Mauro de Vasconcelos · Can Yayınları · 2025275,6bin okunma