Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yani siyah noktayı. İnsanın kalbine çeşitli iyi olmayan huy veya kötü his diyebiliriz o kalbe ufak bir yerleşme yapar ondan sonra devam edersen büyümeye devam eder ancak Allah'ı anar ve yaptığından pişman olursa küçülür yok olurmuş peki O siyah noktayı büyüten de insan değil midir merhamet etmeyen kötülüğüe devam eden , kötü hislerini beslemeye devam eden insanoğlu ...
~Evet öyle herşey senin elinde. Niye biliyor musun çünkü bı insanın başına bı musibet gelince değişebiliyor. Yani bu demek oluyor ki insanın zihin dünyasında bitiyor herşey. Kötülük ya da iyilik tamamen insana ve isteklerine bağlı Bazıları diyor yok efendim onun tabiatı öyle. Yalan bunlar yalan. kişi ya içinde bastıramadığıya da karşısında görmek istediğini yansıtır etrafına.
*Hoş bir sohbetten*
Bazen yalnız kalmak istersin ama bu imkan dahilinde değildir. Göğsün daralır kalp ritmin bozulur ama bunu belli edemezsin . Sonra uzanırsin yatağına koyarsın başını yastığa gözlerinden durmadan akar gözyaşları , onlar sadece yaş değildir her biri birer çığlıktır, haykırıştır ama tek solukta değil usul usul ...