Toplum seni ayıplayacak.
Toplum değil sen bundan utanıyorsun.
Böyle şeyler yaparsan toplum sana kötü gözle bakar.
Toplum değil sen bakıyorsun.
Toplum seni dışlar.
Beni dışlayacak olan sensin.
O günden beri "toplum aslında birey değil midir?" Şeklinde bir düşünceye sahip oldum ve bu şekilde düşünmeye başladığımda,daha önce hiç olmadığı kadar kendi irademle hareket edebilmeye başladım