Eski kafalı diyorlar bana. Alınmıyorum.
Eskilerin daha iyi kafalı olduğunu düşünüyorum.
Sevmeyi seçmenin suç olduğu bir dünyada insanları çokta ciddiye almamalıyız diye düşünüyorum.
Uzaktan bakanlar, nereye yürüdüğümü soruyor, Yakından bakanlar neden ağladığımı.
Okuyanlar nasıl böyle sevebildiğimi.
Gözlerimin yağmurunda temizlenen yollarda yürüyorum sevdiğime.