📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Vahiy ile muhatap olduğunun farkında olan ve hayatını buna göre düzenleyen kimsenin en güzel hediyesi ve en büyük ikramı, Kur’an-ı Kerim ile çiçek açmaktır. Bu konuda da Cemil Meriç ne güzel söylemiş: “Bizler ki aynı kitaba baş eğmiş insanlarız.Bizden ala akraba mı olur?”
Nefsini, Mübin olan Kur’an-ı Kerim ve Sünnet ile ikaz, irşat ve ıslah edenler, neslini ahlak ve maneviyat üzerine imar ve ihya etmekte asla güçlük çekmeyeceklerdir.