Gökyüzünü ışıklardan ibaret görmek, bir kadını, sadece doğurgan bir nesne olarak görmek gibi değil mi sizce de? Gökyüzü sadece ışık vermez. Işık veren güneştir, aydır, yıldızlardır.Gökyüzü bunların yuvasıdır. Çok çalışması beklenen kızdır, erkektir ama evlâttır. Onları doğuran annedir.